🙃

I förmiddags var jag på frukostmöte hos min underbara team-ledare i forever. 
Ser alltid fram emot dessa möten. Så underbara kollegor jag har valt att jobba med. 💕😘👌
(Har ju inte de bästa på Birgers direkt... 😒)
Blir alltid så glad & känner mig lycklig under mötet och efteråt.
Får helt enkelt ny energi, energi som jag ska lägga på mitt team och bygga det större! 
Har också lagt lite energi på lite ommöblering 😁 och städning. 
Ser ut som ett helvete här nu. Men vi har tagit en renoveringspaus. 👌 Så nu ska alla saker bara på plats. 🙃👍 Men det tar jag tag i i helgen! 🤓

Hall och en bild på sovrummet efter 1a målningen! Jag är nöjd! 👌 Hatthyllan är ny och äntligen är ljusstakarna/vasarna på plats tog bara 4 år. Såg på ett papper att jag bott här sedan 2011. Bott själv här sedan 2014. Tiden går fort.. 😣🙈
Nä, nu ska jag göra mig redo för ett webinar och få ännu mer energi!! 😃👌



💕

Kommentera här: